Oskuld i Ullared

Eller ja, hehe! Typ… Ullareds-oskuld kanske.

Det är en av de få grejer som finns på min ”bucket list”, att någon gång i livet åka till Ullared och shoppa. Försökte ju få med min Ohana-syster men hon bara skrek hysteriskt att ”Nejnejnejnejnejnejnejaldrigilivetnejnejnejnej!!” Eller ja, ungefär så lät det 😉

Så jag tar med mig mamma istället.

Vi ska inte åka just den här veckan men i år i alla fall. Ska bli superkul! Lite road-trip, lite äventyr, massa shopping och säkerligen massor av skratt!

Frågan är ju bara hur mycket pengar jag måste ha med mig…. och… eh… vad jag ska handla haha!

Träningskläder och såna där ”slit-å-släng”-grejer som typ underkläder vet jag i alla fall. Sen har jag ingen aning. Det är nog lite farligt det där. Att åka till Ullared utan en plan… hmmm…

Jaja, det löser sig.

Är det nån av er som varit i Ullared och handlat? Blev det dyrt? Är det så jädras billigt där som alla säger och vad köpte ni för nåt?

Kommentarer till: "Oskuld i Ullared" (6)

  1. ullebengtsson sa:

    Men gud så spännande. Jag vill också. Kan tänka mig att ljus är en grej jag skulle bunkra.

  2. Jag har aldrig fattat grejen med Ullared, visst är det billigt men inte så otroligt billigt. Men jag kanske varit där vid fel tid.

    • Inte jag heller, jag vill kolla vad hypen är med Ullared men mamma har varit där förut (för en sisådär 25 år sen haha!) Ska bli en kul erfarenhet hoppas jag! 🙂

  3. Försökte kommentera här igår, men det verkade vara nåt fel med wordpress, för det var likadant på andra wordpressbloggar. Hur som, det jag skulle skriva, som jag skriver nu, var att man ALLTID kommer hem med mer än planerat från Ullared. MEN det är inte alltid så billigt som man kan tro! Lycka till när dagen kommer.

    • Hmm, skumt!
      Mamma kom på en skitsmart grej – Skriv upp allt jag ska ha från Ullared, ta reda på pris hemma och räkna ut kostnaden för hela handlingen, om det blir billigare i Ullared – Bonus! 😀

Kommentera

