Surmule idag då?

Dagens horoskop –

Kräftan (22 juni – 23 juli)
Det är något du inte tycks vilja ta riktigt på allvar – med risk för att du senare upptäcker att du inte längre kan påverka det hela!

Note to self:
Ta ALLT på allvar! Även skämt. Lämna ingenting åt slumpen! Allt är allvarligt!

Men okej. Ska jag ta horoskopet på orden då så visst, om jag inte på allvar tar tag i den där luften som huserar i min mage så kommer jag ju inte kunna påverka att jag kommer släppa en brakskit i klass med dynamit… Fler Minifom alltså.
Skratta inte! Det är allvar det här!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

happy-dog

Kommentarer till: "Surmule idag då?" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Skratta lite? Glad helg!

Kommentera

