Fredagsfrenesi

Idag har jag gjort väääldigt mycket. Min kropp protesterar å det grövsta. Men alltså. Ska jag se det positivt så gör det ju faktiskt bara förjääähäävla ont i benen, så jag tog ett glas vin (inte tillräckligt ont för en Citodon tycker jag haha!)

Fast det gör ont i munnen.

Var hos tandläkaren och fixade till tänderna, med nåt som kallas Airflow bland annat. Typ högtryckstvätt med slipmedel. Satan vad det rev och slet i tandköttet! Men tänderna blev jättefina! Inga missfärgningar längre. Plus att jag fick beröm för att jag tar hand om mina tänder så bra (ja, skulle inte du också göra det om du hatade att gå till tandläkaren, vavava?) Priset för denna milda misshandel (”ska man bli fin..” och allt sånt där ni vet..) – 495 spänn! Som hittat!

Sen har jag gjort stordåd på jobbet… eller ja, jag har jobbat hårdare än normalt en fredag liksom 😉

Enda smolket i bägaren är att en person i min närhet mår fruktansvärt dåligt. Jag vill gärna vara där för hen men personen i fråga håller sig undan. Jag ”stalkar” med sms att jag tänker på hen och finns här om det behövs. Tror hur som helst hen har bra stöd runt sig i nuläget. Skönt, men jag oroar mig ändå. Jag är visst sån, vill trösta när någon mår dåligt…

Imorgon ska jag på födelsedagskalas hos lillebroren och svägerskan i deras nya hus. Eller ja, huset är gammalt men de har precis flyttat dit 🙂 Ska bli kul!

Köpte en sån där stegräknare för nån vecka sen och alltså, när man gått 10.000 steg så viftar den där lilla gubben med armarna och ser jätteglad ut haha!

wpf_214634

Just det. Jag jobbar och springer fram och tillbaka till tvättstugan också. Fredagsfrenesi.

Somliga fredagsmyser med  familjen på fredagar… jag … eh… gör annat. 😆

Ha  det kalasfint!

Kommentera

