Lillebroren kunde ju liksom inte bestämma sig för vad han ville ha födelsedagspresent så jag köpte ett par skitfula kalsonger. Tyckte jag.

Tyckte inte han.

Attans.

Glömde fota de dessutom.

Jaja. Han fick faktiskt ett presentkort och en hemgjord tvål också. Såklart.

Fler saker som inte riktigt blev som jag tänkt mig –

1. Suddigt….
wpf_001

2. Skar upp för tidigt så det blev fransiga kanter…
wpf_002
(Schampotvål)

3. Fick svar från vikarierande läkare angående mina prover. Med snigelpost. Mina provsvar visar normala värden. Faktum kvarstår dock men okej, då skiter vi väl i det då. Får hitta på nåt själv för att lindra domningar, ömt tandkött, trötthet och yrsel… oh well… Kan inte Doktor Bra komma tillbaka från sin föräldraledighet snart!?

Det går väl över då. Men som den nyfikna strut som jag är undrar jag förstås vad som gör att jag har de här symptomen.

Visst kan man få ut sina provresultat bara? Från de senaste tre gångerna till exempel? Det borde väl funka? Ska kolla med Mina vårdkontakter.

Så. Nu ska jag ta och kika vidare på filmen på TV4. Hejs!

Kommentarer till: "Blev ju inte som jag tänkt mig" (6)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Det borde du kunna få tycker jag.

    Just det, vill du shoppa lika billigt som i Ullared? 🙂 Jag har haft en webbshop, som jag lagt ner, men jag har ett litet restlager med snygga kläder.

    Passa på att FYNDA i min bloppis. Vissa plagg finns bara nåt enstaka kvar av, först till kvar liksom.

    Välkommen
    http://sbloppis.blogspot.se/

  2. ullebengtsson sa:

    Gud så frustrerad du måste vara över provsvaren!

  3. Japp du kan få ut dina provsvar. Å tvålarna e hur fina som helst 🙂

Kommentera

