Veckla ut sig lite

Jupp, har haft utvecklingssamtal idag. Med tf personalchef istället för den där chefen som jag inte riktigt gillar (känslan är dock ömsesidig haha!)

Jag verkar vara väldigt bra och behöver inte utvecklas särskilt mycket. Bra så.

Kom på att det ju faktiskt är Kattas födelsedag idag också. Egentligen borde jag äta tårta men jag åt semla igår så…

Å andra sidan fick jag hem min roddmaskin igår så jag kan nog trycka ner en liten bakelse om jag försöker 😉

Min kropp mår verkligen superbra av träningen! Så länge jag lyssnar på kroppen och inte kör på i samma tempo som för några år sen. Andra typer av träning och lugnare tempo så funkar det. Alltså inga kontaktsporter längre för min del, då hoppar leder ur led och kroppens energi tar slut fortare än kvickt (tyvärr! Jag gillar verkligen kontaktsporter). Styrketräning blir det. Älskar’t!_gym_wpf

Jobbets gym. Anledningen till att jag hellre tränar hemma är att jag blev rädd sist jag var där. Antagligen lyssnade jag inte på kroppen men den la ner (ni vet de där temporära förlamningarna jag får när jag inte lyssnar på kroppen) och jag fick ligga på golvet i en halvtimme innan jag på skakiga ben kunde ta mig därifrån. Otäckt. Tur jag kan träna hemma i alla fall 🙂

Just ja, jag fick ju svar från en sköterska, via Mina vårdkontakter, att jag skulle få provresultaten från de senaste tre proven hemskickat till mig. Det var en vecka sen så det borde dyka upp i veckan tycker jag. Ska bli intressant att se.

Dags för lunch! Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer till: "Veckla ut sig lite" (2)

  1. Träning är världens bästa medicin för mycket, jag blir lite tokig om jag tvingas vara stilla för länge. Hoppas på bra provresultat!

    • Människan är ju gjord för att röra på sig så om man bara rör sig i den mån man kan så ser jag bara fördelar. 🙂 Dessutom frigörs ju endorfiner! Bara bra skit ju! 😀

Kommentera

