Söndagseskapader

Jo. Det var ju så att jag skulle ta det lugnt. Vila upp mig. Ladda batterierna. Och ja, alltså, jag försöööökte!

Problemet?

Jag måste skicka tillbaka en grej och fick inte lämna in den till Postens ombud utan måste ta mig till ett DHL servicepoint-ställe.

Det stället ligger ungefär tre kilometer från mamma och om man kör en annan väg från mamma kommer man till pappersåtervinningen.

Ja. Ni hajar vartåt det barkar va?

  1. Åka till DHL-stället
  2. Hem till mamma för att lämna av en stege
  3. Passa på att svänga in på ÖoB för att köpa godis till både mig och hunden
  4. Lämna kartonger och tidningar på återvinningen

Allt det här tog i runda slängar en och en halv timme. Var helt slut när jag kom hem! Blev en väldigt lugn skogspromenad med hunden sen.

Å andra sidan fick jag 700 gram godis för 35 spänn. Alltid nåt 🙂

wpf_141604

Nu ska jag lägga mig i soffan och lyssna på hockey. Hejs!

Kommentera

