Sånt som händer

Nu var det faktiskt ett tag sen jag skrev. Det kanske finns en anledning till det. Eller jo, det finns det ju.

Den är inte så svår att lista ut.

Jag är trött helt enkelt.

Klarar, på riktigt, knappt av jobbet på grund av hjärndimman.

”Gå till doktorn då”

Finns ingen anledning. Får ingen hjälp ändå. Man kan nämligen inte få hjälp för att man är trött. Alla mina provsvar är ju bra så jag är ju inte sjuk, jag är bara trött. Att det beror på min sjukdom är oväsentligt tror jag. Jag vet inte. Jag orkar inte bry mig faktiskt. Bara gilla läget och se det sociala livet tyna bort. Inte för att jag hade så mycket till socialt liv innan men ändå.

resized_shark

På plussidan är i alla fall att den där chefen som är oljan i mitt vatten inte kommer tillbaka i år, så några månader till med lugn och ro. Najs!

Dessutom är det snart fredag. Och min fyrbenting verkar inte ha så vansinnigt ont i sin armbåge och bog längre. 🙂 ❤

Sen drömde jag om en kollega inatt, märkligt nog var jag medveten om att jag drömde och det kändes som om han visste det också… sjukt skumt!

Nu ska jag försöka jobba lite innan hjärnan såsar ihop fullständigt!

Kommentarer till: "Sånt som händer" (8)

  1. Skickar över så många kramar som det bara går! Heja fredag, snart! Och ljuvligt att höra att fyrbeningen mår bättre ❤

    Kram

  2. Gott att voffsingen mår bättre 🙂 Ni får ha en gos å myshelg å ladda batterierna. Kram

  3. Usch, sådan trötthet är hemsk! Håller alla tummar för att du blir piggare snart!

    • Ja den är helt sjuk, men jag fick tips om kosttillskott som kroppsbyggare använder, ska tydligen funka mot sån här trötthet. 🙂

  4. Nemos matte sa:

    Hoppas verkligen att du har fått vila under helgen i alla fall, och att kosttillskottet hjälper!

    Skönt att vovven mår bättre. Kram till er båda!

Kommentera

