Slutslutslut!

Fy fasen vad jag är trött! Kollade bloglovin och höll på att skrika, 36 blogginlägg från de bloggar jag följer. Puuuh!

Valde ut favoriterna och läste de inläggen. Bara. Har dock inte kommenterat, även om jag vill. Jag är helt enkelt för trött.

Gjorde av med typ 5.000. 3 under budget alltså. Å andra sidan var det mycket jag hade på min lista som inte fanns (tex såna munkjackor utan huva). Men då blev det lite annat istället.

Bästa impulsköpen var definitivt de fyra bh:ar som åkte ner i vagnen. Provade aldrig men sablars vad sköna de var!

wpf_202727

De är vita men mobilen tyckte visst rosa var finare haha! Den lila är gudomligt skön! Likaså de två under den, samma märke och modell bara olika färger. Den översta är bygellös och riktigt skön faktiskt.

Sen är det strumpor och trosor 🙂

Ytterligare impulsköp blev ett nytt till koppel till hunden, böcker, spaljéer till uteplatsen, en keps, godis och gardiner (i mängder eftersom jag inte kunde bestämma mig för färg haha!)

Avslutar med en bild från rastplatsen utanför Jönköping, galet vackert i Småland!

wpf_115639

Så. Nu ska jag kolla vidare på hockeyn. Hoppas ni har det underbart! ❤

Kommentarer till: "Slutslutslut!" (2)

  1. Jag vet precis var bilden är tagen, fina Jönköping! Kul att du hittade lite bra saker, skönt att du gick under budgeten (dvs mer utrymme för ytterligare spontanshopping på hemmaplan!)

    • Fick beskära bilden lite konstigt,det var ju massa lastbilar i vägen haha! 🙂
      Ja, jag hade ju helt glömt att jag skulle på återbesök med hunden så där rök en dryg femhundring till men men…
      Nu är det shopping hemmavid som gäller! 🙂

Kommentera

