Är det inte det ena…

…så är det det andra.

Jag behöver sova. Vila. Ladda batterierna. Och tro mig, jag försöker verkligen!

Förut vaknade jag av att armbågen gjorde ont (den blev kall nämligen) så då skaffade jag ett armbågsskydd när jag var i Ullared. Kostade 20 spänn och gör sitt jobb, dvs håller min armbåge varm så den inte gör ont.

Igår kväll/natt vaknade jag av att nåt ljushuvud stod nedanför huset och smällde av nån sorts mindre bomber… När hjärtslagen precis saktat ner och jag var på väg att somna brände idioten av två till! Gaaaah! Vad är det för fel på folk!? wpf_125852

Snart fredag (igen hehe!) Det enda jag tänkt göra i helgen är att kolla vidare på Förhäxad, lufsa ut med hunden i skogen, kanske dricka ett glas vin medan jag väntar på att tvätten ska bli färdig (kände att jag måste tvätta alla kläder jag köpte i Ullared) och göra ny müsli (äntligen har de torkade äppelringar på Willys igen! Något dyrare än tidigare men men..) Det blir min favoritmüsli, äppelpaj. 😉 Torkade äppelringar i bitar och så kanel, så sjuuukt gott!

Solhelvetet skiner åtminstone haha!

Kommentarer till: "Är det inte det ena…" (1)

  1. Nemos matte sa:

    Min fyrbente älskar också torkade äpplen, har fickorna fulla när vi är ute och går – bästa hundgodiset ju! 🙂

    Vila flitigt nu. 😉

Kommentera

