Blogglista

Cruella Rubella (sooom jag älskar det bloggnamnet!) gjorde en blogglista. Jag gillar listor. Så jag gör en jag också! 🙂

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Avenged Sevenfold – So Far Away
Good Charlotte – Emotionless
Evanescence – My Immortal

Beroende av:
Kaffe och närheten till naturen

Vad tror folk om dig?
Jag vet faktiskt inte, jag tror jag är ganska transparent.

Stämmer det?
Näe, det finns saker jag döljer.

Vad får du oftast komplimanger för?
Min förmåga att ”fixa”, you can call me The Fixer hähä!

Brukar du skratta för dig själv?
Ofta, precis som Cruella så tycker jag att jag är förjävla rolig!

Nästa mål i ditt liv:
Köpa ett eget hus till mig och den fyrbente.

Hur svarar du i mobilen?
Beror helt på vem som ringer.
Nån jag inte känner – med mitt namn
Kollegor – ”Tjena [deras namn]!” eller ”Heeeelllooo..!”
Nära familj – ”Hallå?” 🙂

Vem ringde dig senast?
En hundfysioterapeut

Antal timmar sömn inatt:
7,5… dock inte sammanhängande.

Brukar du komma i tid?
Jo. Hatar att vänta men hatar att komma för sent ännu mer så brukar vara minst en kvart tidig…

När mår du bra?
När jag får utlopp för min kreativitet. (Exakt samma svar som Cruella haha!)

Hur känner du dig nu?
Lite förkyld men glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, lila och grön.

Var du aktiv i skolan?
Inte förrän jag började läsa på KomVux. Tidigare gjorde jag så lite som möjligt. Finns orsaker till det men det behöver vi inte dryfta här och nu.

Favoritdryck på morgonen:
KAFFE!!

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Kväll innan jobbdagar aldrig senare än 21.30, oftast 21.00. Annars runt 23.00 och midnatt.

Är du blyg?
Ibland.

Kommentarer till: "Blogglista" (5)

  1. haha! Vilka bra svar vi har ;-)!!!!

  2. Kul med listor av denna typ, tips på var man kan hitta färdiga frågelistor? Jag tänker skamlöst sno idén till nästa gång jag har dåligt med inspiration för bloggen!

  3. Grymt inlägg, älskar listor. Haha gillade ditt svar på om du kommer i tid, jag hatar med att vänta och komma försent 🙂

    Ha en fantastisk kväll/dag

Kommentera

