Ja, nu har jag tagit ett steg närmare husdrömmen. Ett steg närmare att ”flytta hemifrån”. Jomen det känns så. Tänk att vara nästan 40 innan man äger sin egen bostad! Å andra sidan finns det ju de som aldrig gör det. 🙂

Jag har nämligen ställt mig i en så kallad ”VIP-kö”, jag får förtur till att boka boende vid nyproduktion. Dagdrömmeriet blir mer intensivt och nästan löjligt detaljerat men åååh..!

Ska intensifiera mitt sparande och hålla tummarna för att vi får en bonus i år i alla fall, det var tydligen inte alls säkert att vi skulle få det nämligen. Okej då, vi har blivit vansinnigt bortskämda med vår årliga bonus, å andra sidan har vi slitit hårt för att få den såatte…

MEN!

Idag är det fredag, jag har inte jour OCH jag ska, efter jobbet, åka iväg och hämta ett efterlängtat paket från The Soapkitchen! Nu väntar jag bara på ett paket till så i påsk kan jag labba ihop både det ena och det andra i mitt kök hähä! Tvålar, parfym, deo och ansiktskrämer 🙂 Sweeet!

Awesome1

Lite fredagspepp till er! Whoooooop! Ha en fantastisk helg!

 

Kommentarer till: "Ett steg närmare men åh så långt bort" (8)

  1. heja! Heja! Jag håller tummar och tår att du kan köpa ditt boende snart!!! Tack för allt ditt stöd, det betyder mycket ❤

  2. Nemos matte sa:

    Ååh vad jag hoppas att din husdröm blir sann! 🙂

    Ha en särdeles underbar helg!

    • Jag ska börja äta nudlar och gräs så jag kan spara ordentligt!
      Eller ja, inte gräs då, men inte slösa pengar på tvålmakargrejer hrrmm… nu har jag så det räcker ett bra tag i alla fall 🙂

      Tack det samma! 😀

  3. Jag längtar också efter att äga ett eget boende någon gång, det är ju bara så jäkla dyrt att få tag i något! Hoppas du hittar drömboendet!

    • Ja, priserna är helt galna. Om man då inte flyttar till en kommun där det inte finns några jobb typ…
      Håller tummarna! 🙂

  4. Åh vad det låter härligt! Och jag älskar att drömma…

    Kram

Kommentera

