Långlördag

Om jag sov dåligt inatt? Jepp.
Var jag på toa ungefär fyra gånger på 90 minuter, dvs  innan jag åkte iväg? Jepp.
Hade jag lite svårt att andas (eller mycket, eftersom jag tillslut blev yr)? Jepp.
Hittade jag till min destination? Jepp.

TROTS att jag hade GPSen så körde jag spänd som en fjäder med andan i halsen och fjärilar i magen. Jag är hopplös på att köra till ställen jag aldrig varit på förut, blir enormt stressad. Tur jag inte är bilbud haha!

Men visst hittade jag fram till hundfysioterapeuten. Kom dessutom i tid. 🙂

Lilleman tog ungefär en timme på sig att tagga ner, sen var vi där ungefär en timme till. Han fick laser, det verkade vara okej efter en stund. Det det med massage var inte riktigt hans grej, eller ja, att någon annan tar i honom på samma sätt som jag gör. Han satt, och låg, en stund på vibrationsplattan också. Det var tydligen helt okej.

Tillbaka från hundfysioterapeuten höll jag på att köra fel haha! Tur jag hade GPSen på tillbakavägen också 😀

Tog inga bilder, även fast jag ville, fegade lite så här innan jag känner terapeuten bättre och lillen är helt cool med att vara där.

Hemma igen så kom mamma över på fika.

Efter det började jag leka lite med parfym-tillverkning. Eller ja, jag blandade lite doftoljor jag har hemma. Har två tester som jag ska göra till fast parfym imorgon, woohooo!

wpf_153107Har svinont i ryggen och bröstet, antagligen nån nerv som sitter i kläm efter min ”spännande” resa till terapeuten haha! Den fyrbente sover, tungt!

Så. Nu var det nog för idag, tjabba!

Kommentarer till: "Långlördag" (4)

  1. Mysig bild 🙂 man vill ju bara krypa ner å gosa hela kvällen. Hoppas det känns bättre i ryggen idag.

    Du får berätta hur parfymerna blev när de e klara.

    • Just nu ligger han i sin egen säng tyvärr haha!

      Synd att det inte funkar med doft via webben för åååh vad de doftar gott! 😀

  2. Nemos matte sa:

    Håller tummarna för att fysioterapin gör sitt jobb så han blir smärtfri! 🙂 Han lär sig säkert uppskatta massagen också så småningom. Massage är bra skit. 😉

Kommentera

