Bra och dålig tajming

Det jämnar ut sig i slutänden… 😉

Dålig tajming att datorn på jobbet inte fick kontakt med ett enda nätverk i morse när jag skulle börja med årets, hittills, största jobb.

Bra tajming att jag har mens samtidigt som det är påskvecka. Företaget som städar kontoret kommer nämligen alltid med ett sånt där JÄTTESTORT påskägg fyllt med choklad och annat gott!

Som sagt. Det jämnar ut sig i slutänden.

Det är ju dessutom ”kort” vecka (och lång ledighet hähä!) 

Har testkört den ena parfymen idag, tycker inte den luktar så mycket faktiskt men jag tänkte testa samma blandning i en flytande variant. Hade lite oflyt när jag skulle ta handdesinfektion och fick, istället för i handen, en projektil av alkoholbaserad gel på halsen… så jag antar att jag mest luktar sprit nu… käckt värre! Tur att chefen är ledig kanske haha!

monday

Kommentarer till: "Bra och dålig tajming" (3)

  1. Bra att det jämnar ut sig iallafall! Tipsa gärna om hur du gör de där parfymerna, låter roligt!

    • Ja det brukar göra det i slutändan 🙂
      Ja! Jag kan göra ett inlägg på det! Då har jag nåt att göra medan jag väntar på att scannern ska skicka det jag scannade in, till servern 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Bra att komma ihåg det där – det jämnar ut sig!

Kommentera

