MEN VAFF..!?

Alltså, jag är ju en sån där vanemänniska. Och nu har WordPress ändrat så sidan man skriver inläggen på har ändrats. Känns inte bra alls för en sån där vanemänniska som jag haha!

Hur som helst, ska försöka mig på ett inlägg trots allt.

Långledig påsk, minus ett 24-timmars jourpass. Har inte gjort särskilt mycket, min energinivå är låg. Morgonhuvudvärken håller i sig och den här veckan har jag haft ont hela dagarna. Skulle behöva en redig massage känns det som.

Hade tänkt göra tvål när jag var ledig men jag fastnade i doftträsket och har gjort doftsammansättningar för parfym i mängder. Möjligt att det är därför jag är täppt i näsan och har extra ont i huvudet men mer troligt att det är ytterligare ett förkylningsvirus som härjar. 😉

Näe, nu kommer jag inte på mer. Hoppas ni haft en underbar påsk!

Featured image

(Svar – En av de skulle vara den som gjort om WP-sidan där man skriver sina inlägg… gaaaaah! Titeln till inlägget försvann nämligen när jag la in bilden..! WTF?!)

Kommentarer till: "MEN VAFF..!?" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Håller med, rubba inte mina cirklar, liksom! 😉

    Låter som om du haft en skön ledighet i alla fall, trots eventuella förkylningsvirus! Får väl önska glad påsk lite retroaktivt så där… 🙂

    • Jodå, flera dagar på raken att vara ledig är inte dumt alls 🙂

      Nu är jag tillbaka igen, känns rätt okej med att bara jobba fyra dagar haha!

Kommentera

