En liten önskan bara

En hel natts sömn.

DET skulle jag vilja ha!

Och just det!

Att Kicks hajar  innebörden av ”Power Woman”, för i mina ögon är deras bild av en sån kvinna nånting HELT annat…

Eller vad säger ni?

Kicks variant –

wpf_183531 wpf_183453

Min bild av en ”Power Woman” –

Elaine Eksvärd, power på mer än ett sätt!

Vad tycker ni om Kicks variant av ”Power Woman”?

Edit: 

Svar från Kicks –

Hej X,

KICKS tackar dig för din synpunkt då KICKS värderar våra kunders åsikter högt och det är våra kunders synpunkter som gör att KICKS kan förbättras. Självklart kommer detta mail att vidarebefordras till KICKS ansvariga som kommer att se över detta till framtidens utskick.

Tack för ditt mail, jag önskar dig en fin dag.

Med vänlig hälsning,

Y

Lite impad av att personen som svarade lyckades nämna företagets namn fyra gånger. 🙂

Kommentarer till: "En liten önskan bara" (6)

  1. Nemos matte sa:

    En hel natts sömn – skriver under på det! Har fått en ruskigt irriterande vana att vakna fram på småtimmarna och ligga vaken ett bra tag innan jag somnar om. Går sen runt som en zombie på dagarna, inte kul nånstans!

    ”Power Woman”? Hur då? Är ju frågan man ställer sig. Alltså vad är deras definition av en sådan egentligen..?

    Missade att önska dig en skön helg så jag får önska dig en riktigt härlig arbetsvecka istället… 😉

    • Det verkar väldigt onödigt det där, jag vaknar minst en gång per natt men har tur och somnar om nästan direkt. Vore skönt att bli av med den ovanan faktiskt…

      Jag mejlade faktiskt till de och frågade hur tusan de kom fram till att porträttera en Power Woman som ett aningslöst mähä (eller ja, jag använde lite snällare ord faktiskt). Ska bli intressant att se om/vad de svarar.

      Tackar så hjärtligt och önskar dig det samma! 😀

  2. Ja tack till en hel natts sömn, men det kommer jag väl inte få uppleva de närmsta åren eller så! Om du får ett svar från Kicks kan du väl rapportera? Den där bilden var så långt från power jag kan tänka mig!

    • Haha! Nä, du lär nog få vänta några år på att få en hel natts sömn… 😉

      Har fått ett svar, lägger in det i inlägget 🙂 Tyckte jag också.

  3. Jomenvisst, power.,

    • De kanske skrev fel? Det var inte Power de var ute efter, det var Clueless…? Varför nån nu skulle vilja sträva efter att vara det..?

Kommentera

