Galning

Jag blir galen snart! Det kliar, jag mår illa, är trött, hostar, har ont i magen, känner mig sjuk men har ingen feber.

Om jag nu ändå ska bli sjuk kan jag väl ändå bli det ”på riktigt” så att säga.

Fick i alla fall sova nio timmar på raken i natt! 😀

Ska åka och jobba imorgon, kanske var det bara sömn som behövdes?

Drömde som vanligt mycket och intensivt och det jag minns absolut tydligast är att jag skulle ringa 112 för att anmäla ett pågående inbrott och DHL svarade! ”Välkommen till DHL, vad är det som har hänt?” 

Mycket weird!

Hur som… hoppas ni har en bra vecka!

Kommentarer till: "Galning" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Nio timmar – grattis!!! 🙂 Det har jag inte fått på… hm, minns inte ens men det är åratal sen.

    Annars låter det ju inte för kul, hoppas det lättar snart.

    Ha ha, är det DHL som tar hand om transporter av sjuka och skadade nu..? 😉

    • Tackar! Det kompenserade min kropp med att låta mig få sova ett par timmar i stöten i natt och vakna pga smärta, gissa om jag är dötrött nu? Suck…

      Ja, de kanske utökar sin verksamhet haha!

  2. ullebengtsson sa:

    Haha, DHL… Vem vet, de kanske är bra på brottsbekämpning. Krya!

Kommentera

