Händelsrikt

Jodå, jag är fortfarande galet trött och mår som om jag är förkyld, bakfull och post-magsjuk… samtidigt. Det är riktigt livat här ser ni…

I lördags var jag i alla fall med hunden på rehab. Det gick superbra och han taggade ner jättefort den här gången. Sen lyckades vi med en hel session laser också, wooohoo!

På kvällen blev det livat på riktigt.

Var tvungen att ringa både polis och brandkår eftersom jag i princip gick på en brand när jag var ute med hunden på kvällen.

Idag har jag försökt få hunden att acceptera sina nya armbågsskydd, inte poppis alls kan jag meddela..!

wpf_165007

Tränade lite på eftermiddagen. Normalt brukar träningen ge mig ett lugn och en glädje men jag vet inte vad som hände, jag fick ett jävla raseriutbrott ett par timmar senare..!? Fattar ingenting.

Jaja, kommer ju ha träningsvärk imorgon i alla fall. Gött så.

Eller ja, taskig tajming kanske eftersom jag ska iväg och hämta de nya däcken till bilen då… hmm, inte helt genomtänkt det där va? 😉

Kommentarer till: "Händelsrikt" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Men herregud, sådär kan du ju inte ha det! Läge för sjukskrivning kanske?

    Förlåt, men… ha ha ha! Det där med plötsliga raseriutbrott känns lite för bekant här. *host, host* Skönt att höra att det inte bara är jag… 😉

    Skönt att det går framåt med vovvens rehab, klart att det behövs en liten tillvänjningsperiod. 🙂 Hoppas att armbågsskydden hjälper honom! Hur funkar dom?

    • Får testa ett tag till, sen får jag väl ringa till VC igen.

      Haha! Ja, det är skönt att vara i gott sällskap 🙂

      Superskönt! Han är nyfiken nu, inte orolig, men vill fortfarande klättra upp i mitt knä när han inte förstår vad massören egentligen vill. Mitt lilla hjärta! ❤
      De funkar som typ knäskydd för människor, stöd som gör att han belastar lederna korrekt, fast de har kardborreband så de sitter där de ska. Plus att man får dra upp de efter ett tag eftersom herrn inte står ordentligt när de tas på, de måste dras upp ordentligt nämligen 🙂

Kommentera

