Galet trött

Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Faktiskt.

Jobbat lite och sen åkt till en kollega för att fira hans födelsedag på lunchen, det tog några timmar (han bor typ 10 mil utanför stan nämligen) tillbaka till jobbet och jobba en timme, sen hem…

Fick vansinnigt god mat hos kollegan och sen var jag lite smart och handlade efter jobbet. För imorgon kommer det vara helt smockat med folk i affären och på Systemet.. Det brukar ju bli så på ”fredagar” 🙂

Men vad trött jag är!

Sjukt slut!

Vet inte vad hunden pysslat med idag men han är ungefär lika trött som jag.

wpf_164416

Vädret ja, solsken och så ser det ut så där på himlen..! April april… 😀

Kommentarer till: "Galet trött" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Så där såg himlen ut hos mig… Sov ut och må både du och dni fyrbente vän få en härlig långhelg!

  2. Gud vilken läcker bild! Vi satt inomhus när det plötsligt blev bäcksvart och himlen rasade ner. Häftigt! Vi svepte in grodan i en filt och gick ut på balkongen och tittade. Fis var imponerad 😛

    Trevlig helg!

    • Åh tack!

      Det är så himla häftigt tycker jag, jag gillar aprilvädret ändå, trots att det var en minusgrad i morse 🙂

      Tack detsamma!

Kommentera

