Håll tummarna!

Ansökte precis på Smartson om att få bli testpilot för Tamron 16-300mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD!

Ett nytt typ superobjektiv!

Jag har ju tidigare fotat mycket hockey men senare i år kommer jag eventuellt få tillfälle att plåta amerikansk fotboll, sjukt kul! Jag har ett objektiv som skulle passa till det visserligen, men det är galet tungt, har fast brännvid och jag har oftast stativ, vore smidigt att ha ett ”alltiett”-objektiv faktiskt.

Ååååh! Hoppas hoppas hoppas! 😀

Ha en underbar Valborg, nu tar jag helg!

Kommentarer till: "Håll tummarna!" (4)

  1. Lycka till, jag som bara fotar med mobilen förstår inte mycket av vad du skrev men hoppas du får testa superobjektivet!

    • Svårt att förklara men enkelt sagt så är det så att jag kan fota nääääära och vara nära, och dessutom fota näääära och vara längre bort haha!

  2. Nemos matte sa:

    Precis som ER fattar jag inte mycket men har dock hört att det typ är objektivet som är det viktiga(?) vid fotografering. Håller tummarna! 🙂

    • Det viktigaste är det som är bakom kameran men ett sånt här objektiv… ujujuj! Det är som en våt dröm haha! Men jo, objektiven är ytterst viktiga ja! 😀

Kommentera

