Tröttmössa

Sov tio timmar inatt! Ställde aldrig nåt larm igår, kände att jag behövde sova så det gjorde jag.

Sjukt skönt men jag var väldigt seg sen ändå. Har inte gjort mycket alls idag faktiskt. Bara lufsat omkring och varit liksom 🙂

Lyckades väcka mig själv dessutom, drömde att jag bråkade med mamma nämligen, det var ju inte kul så jag tänkte att det var lika bra att gå upp haha!

Förresten upptäckte jag att jag nog satt en aning många tulpanlökar, en aning för nära varandra… Ska ta en bild imorgon, de slår snaaaart ut 🙂

Gjorde dumheten att äta en hel påse sockerfria lakritsgodisar, noll bra. Min mage är i uppror. Artificiella substitut alltså, galet!

wpf_163908

Det är möjligt, jag säger inte ATT det är så, men det är möjligt att jag kanske la av en riktig stinkprutt precis innan bilden togs. Kanske. Möjligt.

Trevlig helg! 😀

Kommentarer till: "Tröttmössa" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Hmm… tog två glas vin igår kväll, vaknade åtta timmar senare och kände mig som om jag varit uppe och festat hela natten..! Lite obefogat kan man tycka. Måste vara åldern… 😉

    Bara lufsa omkring och vara är grejen med helg! 🙂

    Ha ha ha! Det skulle ju kunna förklara hans förebrående min. 😆

    Ha det härligt!

    • Tog ett glas vin bara… jo… det måste vara åldern va? Blir ju billigt i längden förvisso haha!

      Superskönt! Imorgon har jag ställt larmet dock, ska ju iväg på hundrehab 🙂

      Hähä! Ja, de är inte nådiga de där… aldrig mer sockerfri lakrits haha!

      Det samma till dig! 🙂

Kommentera

