Ja, inatt drömde jag om en gammal klasskompis, E. Hon satt i ett sorts vänt-/behandlingsrum med sitt husdjur… en stoooor brun häst. Den var ju visserligen väluppfostrad, för den låg vid hennes fötter, på sidan, och väntade medan hon pratade med sin terapeut (?) som satt bredvid henne i soffan.

Av nån anledning var jag där och när jag kom in i rummet frågade E om jag kom ihåg vilket bakben det var som [namnet på hästen som jag inte minns nu, men det var en han] hade skadat när han var yngre. Och det gjorde jag tydligen självklart. Vänster. Och så visar jag ärret. På höger ben… men det var rätt ändå. Fast fel…

Galet ju! Men lite kul ändå 🙂

Sov alldeles för lite inatt, jävla hockeyintresse att störa sömnen (dessutom förlorade ju Tre Kronor såatte…)

Förhoppningsvis får jag sova ordentligt inatt!

Förresten är det snart dags för löneförhandlingar på jobbet. Känns lite lönlöst. Eftersom jag inte vidareutvecklas kan jag ju knappast heller begära någon särskilt stor löneförhöjning, finns liksom ingen grund till det. Men men, jag försöker ändå. Brukar dra till med det dubbla av det jag vill ha. Får jag hälften så 😉

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla igenom bilder (jo, jag håller fortfarande på med det. Jag säger ju att det är skitmånga bilder! 😛 )

Kommentarer till: "Sånt som händer när jag sover" (4)

  1. Haha, härliga drömmar du har! Kul att du minns så mycket av dem, jag glömmer mina efter tio minuter eller så!

    • Jag har tränat 🙂

      • Nemos matte sa:

        Hur då!? Skulle ju vara fantastiskt att kunna komma ihåg sina drömmar! 🙂

      • Började smått – När jag vaknade höll jag kvar vid det sista jag mindes, minsta lilla grej bara. En detalj, en känsla, en färg osv och skrev upp i ett block jag hade vid sängen.
        Försökte också att inte stressa upp ur sängen (svårt när larmet går men med träning så) utan låta hjärnan och drömmen hänga kvar lite.
        Lycka till! 🙂

Kommentera

