Täppt vare här!

Ja jäklar vad jag är täppt! Näsan rinner som en kran, ögonen kliar titt som tätt och jag nyser så jag får hjärnskakning känns det som. Min astma är också sämre.

Måste kolla bakåt i bloggarkivet för att se om det var likadant förra våren. Tydligen är det extremt höga halter av pollen just nu men jag kan inte påminna mig om att jag reagerat så här tidigare…

Beställde Nasonex och Allegra på Apotea igår kväll så jag kan troligtvis hämta det senast imorgon. Egentligen borde jag väl göra ett sånt där pricktest på vårdcentralen men jag vill gärna blunda för den där reaktionen jag kommer få på pälsdjur en stund till…

Känner mig febrig och har ont i lungorna så en liten förkylning ovanpå allt vore ju alldeles lysande, inte sant?!

Ååååh positiva, fina måndag!

En gnällgrej till bara (eller två) – Är typ helt skinnflådd i näsan pga all nässpray och läpparna knastrar av att jag måste andas genom munnen.

Så.

Nu ska vi vara positiva!

Kortvecka!

Ja, i alla fall slipper jag vara på kontoret från onsdag eftermiddag (tack snälla sotaren för att du inte kunde boka in en specifik tid!) och ända till måndag morgon, whooop!

Är supernyfiken på min lunchlåda, jag tror jag lyckades med maten igår. Känner ju ingen doft men det såg bra ut i alla fall. Åt inget av det igår men marinerad kyckling med gräddsås, rotfruktsstrips och broccoli, kan inte bli annat än bra va? 🙂

Nä, nu har jag suttit och stirrat på skärmen i snart en halvtimme utan att komma vidare så nu lägger jag av haha!

Kort grej bara –

awesome

 

Kommentera

