Det här blir svårt

Ja, att komma på en rubrik. Det ser ni ju hur det gick haha!

Är galet trött! Blir inte piggare av att jag har väckts av den fyrbente två dagar på raken, 30 minuter innan det egentligen är dags att gå upp..

Liiite tröttsamt. Men jag har kommit på ett knep, låt den fyrbente komma upp i sängen tills JAG tycker det är dags att gå upp haha! Funkar klockrent! 😀

Hur har ni det då?

Kommentarer till: "Det här blir svårt" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Hmm… undrar om inte den fyrbente också har kommit på ett knep som fungerar..? 😉

    Här härskar PMS-monstret för tillfället och då hjälper varken solsken eller fågelsång. Hoppas du har en skönare helg än jag!

    • Hähä! Ja han är ju inte dum den där 😀

      Åh fy tusan! Låter inte kul alls!
      Har haft en riktigt bra helg med inslag av skitdåligheter, men de gick över snabbt. Förutom huvudvärken som dök upp nu på eftermiddagen, den håller i sig, trots migränmedicin…
      Får se om jag kan sova bort skiten…

Kommentera

