Min dröm

Ja, jag drömmer ju om ett eget hus men min lilla hemliga dröm, det jag vill göra.. egentligen, det är att äga en liten spelkiosk. Ni vet en sån där som är ett hål i väggen i princip.

Det är min dröm.

Vad drömmer ni om?

awesome

Kommentarer till: "Min dröm" (16)

  1. På kort sikt skulle jag nog gärna byta chef. På längre sikt drömmer jag om ett syskon till min lillgroda. På lång sikt… oj, vet inte! Hus? Årliga semestrar i Spanien? Att bli löjligt rik!

    Kram

  2. ullebengtsson sa:

    Du är grym!

  3. jag drömmer om att sova en hel natt 🙂

  4. Jag skulle vilja han något liknande som ditt hål i väggen, ett litet café eller butik eller något. Och äga sitt eget boende, det är högst på listan just nu!

  5. Min dröm är nog inte så svår att gissa. Jag har ju ett eget boende i Thailand och det är ju egentligen där jag vill bo, helst på heltid där jag kan måla när jag vill. Sen är det ju för att jag mår så mycket bättre i värmen med och det underlättar i livet.

  6. Jag drömmer om att få uppleva teleportrar i min livstid. Då skulle jag resa över hela världen.

  7. mammanisse sa:

    En trädkoja/hus med en vacker snidad, ringlande trätrapp uppför världens största träd. Med trägångar i jämnhöjd med trädtopparna i närheten av en skogstjärn. Ah! U.n.d.e.r.b.a.r.t. !!!:-D Bara vindens sus i trädkronorna, blå himmel, och är det vinter ska det vara -35 två meter kall gnistrande vit snö och norrsken, vedspisen sprakar gott och sprider värme. En kaffepanna blir ställd på spisen, doften av nykokt kaffe mmm. Rimfrost på fönstret.
    Drömma får man.

Kommentera

