Ja. Nytt stort projekt på jobbet. Och organisationen inför projektet (som vi nu ska hoppa på) är så inihelvete dåligt förberett att jag har lust att bara försvinna.

Tungrott, stökigt, ingen verkar egentligen veta nånting och allt det där som behövs för att ett projekt ska lyckas, tja.. det är ju fina ord de öser ur sig men i praktiken är det en enda röra bara.

Känner ju min kropp vid det här laget och min träning blir lidande, eftersom energin bara räcker till jobb. Utan träningen blir jag ännu tröttare, vilket i sig leder till att jag får mer ont, vilket i sin tur leder till att jag blir mer trött, vilket leder till… ja, ni hajar… Nedåtgående spiral.

Min känsla just nu –

gohome

Har inte ens ork att glädjas åt det faktum att –

1. Min Ohana-syster kommer hit på lördag och

2. På söndag ska jag gå och se Gabriel ”Fluffy” Iglesias.

Kommentarer till: "Slut innan det börjat" (7)

  1. Så frustrerande!
    Kram

  2. ullebengtsson sa:

    Åh, nu blev jag galet glad för din skull (och liiite avundsjuk). Fluffy!

  3. Har inte hört om honom innan men efter en stund på youtube är jag riktigt avundsjuk på dig, du kommer få det så kul!

    • Han är superrolig, ska bli så himla kul! Hoppas jag skrattar så mycket att jag inte känner hur trött jag är (eller skrattar så jag somnar av utmattning haha!) 😀

  4. Vanliga problem på jobbet tyvärr :p Men nu e de snart söndag och du kommer ha det så trevligt 🙂 Så faktum är… jobbet kan spola ner sig i avloppet å du kommer ha de kul men inte dom. Hehe!

Kommentera

