Fredag – Jobbade från 07.00 till 22.30. Gjorde nog inget särskilt, inte vad jag minns i alla fall…

Lördag – Jobbade lite, åkte på rehab med hunden, luften tog slut så jag vilade en stund innan min Ohana-syster kom. Snackade lite skit och la oss i rimlig tid.

Söndag – Åkte och shoppade lite träningsgrejer  och hundmat, åkte hem och lagade mat, tog en Citodon eftersom smärtan i underkroppen låg på 8, åkte  iväg till Hovet för att kolla Gabriel ”Fluffy” Iglesias, hem igen, ta en Citodon till  och störtade sen i princip i säng haha!

Måndag – Blev väckt av receptionisten på jobbet som ringde och undrade om jag kunde ta växeln… eh? Näe, jag är ledig…. Tog en lång frukost med sis och skrattade åt att vi båda två hade träningsvärk efter alla skratt från gårdagens show..

Har lite extra träningsvärk eftersom jag ju inte kunde låta bli att testa träningsgrejerna jag köpt haha!

Hur som helst, nu är jag ganska slut, men har ett skönt lugn i kroppen… 😀

Min Ohana-syster = min energiboost! 😀

Hur har ni det då?

Kommentarer till: "Uppladdning, urladdning, viloläge" (11)

  1. Min fina man och jag fick vår finmiddag till slut. I fredags sov grodan hos farmor och vi gick på dejt!! Lördagen fortsatte i samma tecken och söndagen – well, vi är inte vana vid så mkt aktivitet så vi var mest utslagna, fniss!

    Hoppas smärtan har lagt sig. Skrattvärk är fö den bästa sorten!!
    Kram

    • Åååh vad härligt! Det var ni verkligen värda! 😀 Haha! Men skönt att ha nån att vara utslagen tillsammans med 😉 ❤

      Jodå, den värsta smärtan har lagt sig som tur är, nu är det mest bara den galna träningsvärken kvar, och den är helt okej faktiskt 🙂
      Kram!

  2. Nemos matte sa:

    ”Jobbade från 07.00 till 22.30.” !? Vad har du för arbetstider egentligen?? Man blir ju nyfiken!

    Låter som en riktig superhelg i alla fall och det har du förtjänat. 🙂

    (Hur går det med vovvens rehab?)

    • Haha! Har ju jour också, så egentligen jobbade jag ”bara” mellan 07.00 – 17.00 (jobbade över) och sen tog jouren vid. 🙂

      Hade det underbart men är galet trött, behöver nog semester haha!

      Rehab går superbra! Han hade en dipp i onsdags förra veckan av nån anledning men det gick över till på lördagen. Nu är det uppehåll i två veckor (hon åker bort) men sen ska vi försöka klämma in en gång innan semestern också 🙂

  3. Skrattvärk, bästa träningsvärken som finns! Härligt att helgen blev så lyckad, hoppas du fick en chans att vila upp dig ordentligt på din lediga dag!

    • Har så ont att det liksom hugger till om jag sträcker på mig haha!
      Hade det underbart, tog ledigt igår men skulle gärna se att det blev helg igen nu, trött som attans! 😀

  4. ullebengtsson sa:

    Snacka om fullknökat, förstår att du är slut!

  5. Kanske dags och ta det lite lugnt. Låter som du har 1000 saker på gå 😊
    Måste bara fråga, tycker du verkligen citodon hjälper? Jag skulle aldrig klara mig på det om jag låg på 8 på smärtskalan. Fast vi har ju olika diagnoser och krämpor.

    • Har inte tid att ta det lugnt än tyvärr.

      Ja, det hjälper på så sätt att jag klarar av att andas ordentligt, smärttoppen mattas och jag kan somna på kvällen och fungera hjälpligt (dvs jag slipper bli sängliggande) dagtid. Men smärtfri har jag inte varit på flera år.

Kommentera

