Fortare än snabbast

Ja, dagarna flyger förbi. Energin räcker till jobb, äta, gå ut med hunden och sova i princip. Surfar lite fejsbok också men i övrigt. Träning, handla, komma ihåg saker… not so much.

Har dessutom lyckats med bedriften att paja nåt i ena foten så den är lindad och insmord med Voltaren-gel. Inte för att det hjälper så mycket men ändå. Ortosen för tummen sitter på nästan jämt men skulle behöva en för pekfingret också? :/ Det är liksom vridet inåt, mot långfingret. Har alltid varit lite ”snett” (båda pekfingrarna) men det verkar vridit sig ännu mer på högerhanden. Gör skitont just nu. Så här ser det ut…

wpf_093012

Fingrarna lägger sig liksom över och under varandra, pekfingret under och ringfingret över långfingret. Men det kanske är normalt i och för sig, jag är bara så fascinerad över hur knöliga och ostyriga mina fingrar på högerhanden är haha! Och mitt EDS-extra-skinn gör att de ser skitgamla ut men men… så länge de funkar är jag nöjd (och so far so good ju!)

Nästa vecka är det bara tre dagar med jobb! 😀 Och ingen jour! Whoooaaaa!!

Har EN grej att göra under midsommarhelgsledigheten (fatta, fyyyyyyyyyyra dagar ledigt!) –

Baka tårtbottnar så jag bara behöver sätta ihop tårtan jag ska bjuda kollegorna på nån vecka senare. 🙂 Det är det, sen… de nada! Lufsa runt i mysbrallor och ligga i soffan bara, ta en och annan skogspromenad med fyrbent sällskap och lyssna på musik.

Kommentarer till: "Fortare än snabbast" (2)

  1. Mysbrallor, soffa och skogspromenader med bästa tänkbara sällskap låter som en helt underbar ledighet!

    • Jag längtar som tusan! Tur att tiden går fort (även när man inte har så roligt…)
      Snart är den här dagen slut också, häpp! 😀

Kommentera

