Diagnos nummer…?

Okej, kan lägga till ”ganglion fotled” till listan av diagnoser.

Ska försöka få tag i en sjukgymnast imorgon.

Fick äntligen träffa Dr Bra! Av en ren slump dessutom. Ville ha en akuttid och han hade ett återbud, whooop!

Han klämde och kände och tog sen in en annan läkare. En läkare jag träffat tidigare. En läkare som alltid tittar på mig som om han anser att jag är helt desillusionerad.

Han klämmer på ganglionet och jag rycker till och säger ”Aooh!” varpå han frågar ”Gjorde det ont?”

JA VAD FAN TROR DU DIN JÄVLA STOLLE!?!

Allvarligt?! Vad fan är grejen med läkare som frågar så när en patient uttrycker smärta verbalt OCH fysiskt!?

Vaaaaaaaaaaa?!

Blir fan galen.

Dr Bra däremot, när han klämde och jag sa ”Aooh!”, sa ”Oj! Där gjorde det ont!”

Skillnad på skit å pannkaka liksom…

Kommentarer till: "Diagnos nummer…?" (2)

  1. Vissa läkare alltså, de borde aldrig få träffa patienter som inte är nersövda! Oturligt nog finns det gott om den typen.

Kommentera

