Åh vilken dag!

Insåg nyss att det faktiskt bara är fredag idag! Och jag som varit ledig hela dagen idag. Och igår!! Whoo!

Har svinont i kroppen men det är bara gilla läget och knapra Citodon.

Snart semester!

Har pysslat med att göra salttvål, städa ur ett skåp i köket för att få plats med alla nya parfymoljor och grejer bara för att inse att det inte kommer fungera (oh well, jag fick i alla fall ihop en halv sopsäck med grejer att slänga) och gått (för) långa promenader med hunden i skogen. Svinigt ont i underkroppen nu. Beror nog lite på att jag har mens också, då brukar kroppen göra mer ont.

wpf_221635

Salttvålen, visst blev den snygg!? 🙂

Drömde skitskumt inatt, ska inte dra alla detaljer men två grejer stod ut – min kusin (som jag typ aldrig träffar för han har aldrig tid) och att jag fått fel rum på kryssningsfartyget. Normalt hade jag tydligen aaaalltid nummer 3225 men nu skulle jag haft 3176. Upptäckte det när jag gick in i rummet (mitt vanliga alltså 3225) och det var ett par där som undrade vad jag gjorde i deras rum (att de inte undrade hur jag öht kom in är ofattbart men men, drömmar ni vet)

Märkligt värre.

Har hittat två nya mobilspel att fastna i. Det ena spelar man mot andra, Cross Boss och det andra kan man spela med sig själv, Alpha Betty. Båda är ordspel där det första är korsord. Sjukt kul!

Kommentarer till: "Åh vilken dag!" (5)

  1. Häftig 🙂 Måste pröva nån gång att göra egen tvål.

Kommentera

