Saker jag funderar på

  • Varför vill folk inte bajsa på jobbet? Vad är grejen med det liksom?
  • Är det en myt att tjejer blir galet irriterade på att killar inte fäller ner toaringen?
  • Om det var lagligt, skulle jag kunna döda någon? Eller ja, rent generellt, om det gällde mitt eller en förövares liv, skulle jag fixa att döda hen då?
  • Varför är pengar det viktigaste som finns? Det måste ju vara så? För klädjättarna nyttjar slavar för att konsumenterna inte vill betala mer än 50 spänn för en t-shirt såatte… Och klädjättarna är ju bara ett exempel på pengahysterin.
  • Varför blir bara gifta/på annat sätt upptagna män intresserade av mig?
  • Hur kommer det sig att poliser och övrig räddningstjänst i Sverige är så underbetalda när politiker och VD:ar har så hög lön? De räddar ju inte livet på allmänheten, de får inte allmänheten att känna sig trygg eller hjälper till när skiten träffar fläkten. Ju. Galet.
  • Varför finns ens fästingar?
  • Är det en myt att (hetero)killar, utan undantag, vid något tillfälle tänkt på att ha sex med en tjej de känner även om de inte vill ha ett förhållande?
  • Finns det en himmel/liv efter det här/helvete? Egentligen?

Ni hajar att jag behöver semester va? 😉

Kommentarer till: "Saker jag funderar på" (4)

  1. Haha vad du är rolig!

    Har oxå undrat över det där. Än värre tycker jag de är som inte bajsar ens hos sin partner?!? Undrar förresten om kronprinsessan går hemma och fiser framför familjen….

    Hoppas det snart är din tur!! Jag har fyra dagar kvar…

    • Tackar! *bugar*

      Skulle tycka det var underbart om det var prutt-tävling hemma hos kronprinsessan innan fredagsmyset haha!

      1,5 vecka kvar… Det går fort haha!

  2. jag kan inte heller bajsa på jobbet 😂 hur skitnödig jag än är så drar ringmuskeln ihop sig som en mussla så fort jag tänker tanken

    • Haha! Det kanske kommer med tiden, när du varit där tillräckligt länge (och överhört nån kollega prutta introt till Star Wars typ 😛 )

Kommentera

