Okej, min Ohana-syster går ner i vikt. Som satan. Och sen klippte hon av håret.

Jag sparar till långt hår. Och går upp i vikt. Eller ja, omfång i alla fall. Tror det är värmen haha!

Inte gör det mig nåt, tuttarna ser fina ut och den enda fördelen med EDS (sjukt len hud!) gör att jag inte har något alls emot att min kropp numer är lite fylligare, den är ju såååå mjuk och len haha!

Tre jobbdagar kvar, sen så!

Semesteeeeeeeeeeer!!

Ikväll har jag testat att göra flytande tvål av en av mina hårda tvålar. Får se hur det ser ut imorgon. Ska tillsätta lite mer doft bara. 🙂

Här får ni en bild på en mycket obelåten herre. Han varvar mellan att se ut så där, sova och kasta leksaker på mig… när jag försöker jobba hemma vid köksbordet. Jag gör det ju för honom! Hundrastaren är ledig hela juli, jag börjar min semester på torsdag nästa vecka. Ni ser ju, det går inte ihop. Eller jo, jag kan ju jobba hemifrån halva dagarna i alla fall. 🙂

Mitt lilla hjärtegryn! ❤

wpf_150019

Nu ska jag ta mig ett glas vin och ha det gott, hoppas ni har det underbart!

Kommentarer till: "Det hänger på håret?" (2)

  1. Haha, vilken härlig bild på hunden din! Inte undra på att han är sur, matte hemma på dagen men vill inte leka och umgås! Klart det blir tråkigt då 😉

  2. Kan ju bara hålla med föregående talare. Fin hund!

Kommentera

