Nu jäklar!

Andra dagen på semestern och det här har jag gjort so far  –

  • Fått pedikyr och med den en del fina komplimanger om mina fötter! 😯 🙂
  • Hämtat ut paket varav ett hade fel varor i så det måste ändras så nu vet jag inte när jag kommer iväg till stugan, måste ju vänta på att den rätta varan dyker upp.
  • Hämtat ut medicin.
  • Handlat mat, cykelmeckargrejer och hundgott.
  • Testat nya parfymblandningar.
  • Målat naglarna.
  • Försökt mecka cykel och insett att den är bortom all räddning så det enda alternativet är att köpa ny. Tyvärr är den jag vill ha inte tillgänglig i nån av de butiker som ligger inom 20 mils radie. Suck.
  • Gått promenader och lekt med hunden.
  • …. eh…jo… det var bara det. Än så länge haha!

Frågan är vad fasen jag ska göra med skrotcykeln, tar de emot den på återvinningscentralen tro?

Förresten drömde jag asmärkligt inatt! Min bror och jag skulle ta hand om en bebis (det var varken hans eller min, okänt vems det var faktiskt). Den började gråta och när jag försökte lista ut varför drog jag med handen över hens mage och då skrek den ännu mer. Okej, magont. Jag började också få ont i magen och bebisen började kräkas. Jag bad min bror hämta en handduk och komma tillbaka fort (för jag började dessutom må illa). ”Det gör jag INTE!” sa han och kräktes i badkaret. I samma stund han var på väg ut från badrummet rusade jag dit och lutade mig över handfatet (?) och kräktes lite. Minns att jag tittade ner i badkaret för att titta vad lillebror åstadkommit. Det var mycket. Och samma färg som mitt, ljust gul-grå-brunt. Då vaknade jag som tur är!

Jag hatar att kräkas.

Antar att jag drömde så för att jag somnade med ont i magen..?

Googlade ju runt lite så klart och hittade en tolkning –

Du kräks
Du drömmer att du kräks – drömmen försöker säga dig att det är något i ditt liv som inte är bra för dig, tänk över vad det kan vara och gör dig av med det.

Okej, låter logiskt. Kan komma på ett par, tre saker som inte är så jädrans bra för mig faktiskt. Stress å såna grejer…

Kommentarer till: "Nu jäklar!" (4)

  1. Oj du har hunnit med mycket! Inklusive en äcklig dröm… drömmer nog hellre om zombies än om kräkor 😛

    Kram

  2. Du började semestern aktivt! Hoppas kommande dagar blir lugnare.

    • Ja, nu får det vara nog. Pysslar mest med tankeverksamhet just nu, Cross Boss och hur i hela friden jag ska sy om en kjol i storlek 50 till en klänning i storlek 40… 🙂

Kommentera

