Lunkar på

Vädret är ju lite lurigt här, 11 plusgrader, sen sol, moln, ösregn samtidigt som solen skiner och sen fullt solsken och 18 grader… oh well, omväxling förnöjer som de säger haha!

Vi var ute och gick en långpromenad idag. Riktigt, riktigt lång! Hade långbyxor och jacka när jag började och i slutet ville jag klä av mig näck! Voffe tog två vätskepauser i bäcken och jag passade på att fota lite.

Har haft det jätteskönt idag, försökte läsa lite men jag är galet trött… Skönt trött!

wpf_5827

Lilleman letar blåbär men eftersom det regnat och varit så kallt så har de inte kommit igång här än…

Kommentarer till: "Lunkar på" (2)

  1. Så söt han är! Långpromenader med fyrbent sällskap är en svårslagen aktivitet!

Kommentera

