Sommar och sol?

Solen har jag inte sett på länge faktiskt.

Och just nu regnar det som om nån däruppe skulle vara asförbannad.

Syns lite dåligt men regnet piskar verkligen ner!

wpf_223612

Talade om det för hunden, han tog sin säng och flyttade den till mitten av huset istället… ”Gå ut? Skulle’nte tro det va’?” 😛

wpf_223822

Vet inte om det är vädret (EDS är inte såååå väderkänsligt för mig, som t ex reumatism) eller nåt annat, för jag har ont i huvudet. Konstant. Öm i bihålorna och min högra höft och den vänstra armen. Armar och ben domnar och har sig men det ger sig väl med tiden antar jag. Gilla läget, bit ihop, stå ut.

Så, nu ska jag försöka fokusera på filmen (Miami Vice)…

Förresten har jag varit jätteduktig och INTE tänkt på jobbet mer än typ två gånger den här semestern. Och då bara kortkortkort 😀

Hur har ni det?

Kommentarer till: "Sommar och sol?" (5)

  1. Nemos matte sa:

    Den här sommaren har hittills varit under all kritik! Var kan man reklamera skiten?

    Min semester är över och förra veckan satt jag helt ensam på jobbet och försmäktade. Sååå tråkigt! Gillar mitt jobb men lite sällskap vill man ju ha, liksom! 😉

    • Håller med dig, skitsommar (rent vädermässigt)!

      Ja, det är skönt att ha åtminstone en människa till som sällskap på kontoret, det håller jag med om. 🙂

  2. Du har en smart hund! Jag hade inte heller tagit mig ut i det vädret!

  3. Vädermässigt har det varit en pruttsommar hittills, å så kan vi lägga på fyra förkylningar, en öroninflammation, en svampinfektion och endodiagnos. Men jag har åkt jättehög rutschkana, jag har krupit i rör (på bushuset), jag har åkt på Liseberg, varit ute och gungat i hällregn och idag har vi varit på Naturhistoriska museet… Mao är detta trots allt en av de bästa somrarna hittills.

Kommentera

