Dag 1

Första dagen på jobbet och jag redan fått två mindre utbrott, lämnat en strid ström av svordomar efter mig och fått magkatarr… wohoo..? 😛

Min rygg håller på att knäcka mig dessutom, kan det inte bli tisdag snart? Även om det inte är Dr… okej då… Bra, så ändå, möjligen får jag hjälp med det jag ska.

Beställde nya kosttillskott och andra vitaminer (måste allt ta slut samtidigt?), gick på 1800 spänn! 😯

Hittade den här också, höll på att garva läppen av mig så jag var ju liksom tvungen haha!

female-recovery-hallon-lakrits-660-g-0

Seriöst?! Men okej, vi kör då, det kanske blir bra. Det gjorde ju inget att smaken var hallon-lakrits också 😉 Yummy!

Dåså, snart fredag! Och jour, men skit i det… whoooo!

Kommentarer till: "Dag 1" (5)

  1. Låter gott men vad är det för något:-D

  2. Låter som en typiskt dålig start på höstens jobb! Vad är det i Female recovery burken och vad är det som gö den typiskt bra för just kvinnor? Verkar lite udda!

    • Ja, jag var ändå mentalt förberedd på att det skulle bli mycket att göra men hade visst förträngt de tekniska problemen (som fortgår även efter semesteruppehållet tyvärr) på jobbet…

      Återhämtning efter träning. Trodde jag länkat till produkten men det funkade visst inte, men här är infotexten från hemsidan –

      ”Female Recovery innehåller protein från både vassle och soja och en blandning av kolhydrater som är anpassade att intas efter träning. Det höga proteininnehållet förbättrar återhämtningen och minskar muskelnedbrytningen i samband med träning. Female Recovery är berikad med rosenrot för ökad fysisk prestation samt grönt te, L-karnitin och alfaliponsyra. Ger 30 % av dagsbehovet av vitaminerna B12, C, E och folsyra samt mineralerna järn och krom.”

      Undrar om det är det extra järnet som gör att det är särskilt lämpligt för tjejer?

Kommentera

