Karriärbyte

Ja, alltså, jag har sagt det förr (haha!) och jag säger det igen –

Jag borde bli siare.

För vad var det nu jag skrev i förra inlägget? Jo –

”gå till sjukgymnasten några gånger så blir det bra”

Jepp. Mina domningar stämmer inte överens med hur det SKA vara, alltså är det inget akut. Jag frågade om röntgen men det var ingen bra idé för det visar inte riktigt vad som är fel… Jag hajade inte riktigt varför men jag troooor att det är så att pengarna på vårdcentralen är slut och de inte har råd att skicka remiss till röntgen.

Ska ringa sjukgymnast imorgon och hoppas på att de har tider som gör att jag slipper ta allt för många av mina hårt förvärvade komptimmar.

Oh well… jag får väl göra som jag brukar – Gilla läget, bita ihop, lida, gilla läget och härda ut… 😉

Jaja, känns som helgen närmar sig med stormsteg av nån anledning…

Ska försöka ta sovmorgon på fredag, kan inte lämna hunden hos veterinären förrän halv nio nämligen 😀

Kommentarer till: "Karriärbyte" (4)

  1. Så frustrerande…

    Härligt med sovmorgon!
    Kram

    • Mmm, och inte fanns det några tider hos min vårdcentral (på deras rehab alltså) så jag fick jaga lite men hittade en sjukgymnast i närheten av jobbet 🙂 Om två veckor hade de den tidigaste tiden, bara rycka tag i den då haha!

      Tack för påminnelsen! 😀 Ska ställa klockan på 06.30 istället, låååång sovmorgon! (Vilket säkert gör att jag kommer vakna 05.15 och tro att jag försovit mig haha!)

      Kram!

  2. ullebengtsson sa:

    Det är så frustrerande att veta att något är fel och inte få reda på vad.

    • Mycket! Just nu har jag galet ont i ländryggen och ena benet sockerdricks-pirrar ”bara”, bara hålla ut i två veckor och äta Citodon…

Kommentera

