Herrejävlar vad fort tiden går!

Och i nån sorts motreaktion så går nätet här på jobbet, gaaaalet långsamt.

Måndag. Plötsligt är det helg igen och så har nästan hela augusti swischat förbi.

En kollega påminde mig också om att det är exakt fyra månader kvar till jul idag. Man får inte slå folk va? 😉

Galet trött idag. Sov dåligt. Var uppe en gång och pinkade, vaknade flera gånger av oklara anledningar och fick sitta i extra långsamma köer på väg till jobbet i morse.

Har liksom nada att skriva just nu. Inget händer och samtidigt har jag liksom inte tid med nånting känns det som. Jobbar, tränar, äter, umgås så mycket som möjligt med hunden och försöker komma ihåg att skämma bort mig själv också. Inte lätt att hålla reda på allt, tur jag inte har barn, då skulle jag väl glömma ungen i nån affär eller på dagis… 😛 (Jaja, jag veeeeet, det heter ”Föööööööööörskolan” men det skiter jag i)

wpf_102426

Lite skojsigt nagellack livar upp en trött måndag i alla fall!

Hare raketskoj allihop!

Kommentarer till: "”Hallå livet! Tagga ner lite tack!”" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    1. Man får slå folk
    2. Snygga naglar

Kommentera

