Ledighet

Skönt med ledighet. Idag skulle jag ju göra ”ingenting” var det tänkt.

Dels har jag sprungit ut med hunden typ varannan timme eftersom han helt plötsligt reagerar på Rimadylen och har diarré. Kan inte minnas att han var så här dålig förra vändan.

Det värsta är ju att han inte äter. Och eftersom han inte äter får han inte äta medicinen (vilket i och för sig inte gör något eftersom han tydligen får rännskita av den…)

Försökte få i honom majsvälling men inte ens det vill han ha. Frolic däremot. Men å andra sidan går det rakt igenom… 😦

Annat jag gjort (som tydligen ska falla under kategorin ”Hockeysmurfen gör ingenting”)

  • Löptränat
  • Kört två maskiner disk
  • Dammsugit
  • Städat badrummet
  • Och rensat upp i sovrummet

wpf_164546

Okej, för er städ-neat-freak så ser det ju galet stökigt ut fortfarande, men alltså… För det första ligger det en stor hund mitt i rummet och för det andra har jag mer grejer än utrymme i nuläget såatte…

Så där ja, dags för diarrérunda igen…

Kommentarer till: "Ledighet" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Du vilar dig lite konstigt 🙂

Kommentera

