Kaffedag

Ja. Idag blir det mycket kaffe. Och kallt vatten.

Lilleman väckte mig halv två inatt och behövde gå ut. Alltså PRONTO! Bara gilla läget och klä på sig liksom. Ringde vetten när jag kom till jobbet och vi behöver inte åka in (än) men jag ska dit och köpa lite specialburkfoder så han får i sig nån mat i alla fall. Håll tummarna för att han får behålla det! Han har inte fått behålla nånting sen i lördags, men i morse fick han yoghurt och det funkade i alla fall. Magkatarr modell gigantisk av Rimadylen tydligen. Mitt lilla hjärta! ♥

Upptäckte att det skett lite delningar på både Twitter och Fejjan, tyvärr kan jag inte se vilka inlägg som delats men det är ju skoj om nån får nytta av nåt jag skriver kan jag tycka. Oavsett om det är för att det jag skriver är intressant eller om någon behöver få nån annan att skratta, I’m here for ya! 😛

För övrigt känner jag mig lite på krigsstigen idag. Externa kollegor som behandlar kollegor i närheten som skit, de ger jag inte mycket för och det får de veta. Man behandlar inte medarbetare som skit, BASTA!

Folk alltså… blir så trött på de ibland…

Nä, nu måste jag fylla på kaffekoppen igen, tjabba!

Hittade en ljuvlig bild på nätet… aaaah… kaaaaffeeee! ♥

images

Bildkälla

Kommentarer till: "Kaffedag" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Det är väldigt små människor som behöver behandla andra som skit för att känna sig stora

Kommentera

