Uppmuntring

Kul när man får ett mejl från träningsappen som säger ”You’re on fire!”

Och så en bild –

WPFendomondo

Kalorierna ska man väl inte lägga för stor vikt vid (haha!) men och 1,7 mil känns inte så långt (å andra sidan springer jag ju bara 2,5 kilometer per gång) men 6 å en halv timme… Är kanske inte heller så mycket.. Vad ylar de om då?

”On fire”? Tja, snarare ett försök att starta en brasa med fuktig ved 😛

Å andra sidan – Jag har aldrig, i hela mitt liv, sprungit regelbundet (minst en gång i veckan nu) så det är ju ett steg i rätt riktning så att säga.

Och om jag nu kommer igång med min PT ordentligt så kommer nog de där  6,31 timmarna att vara lite fler i slutet av nästa månad.

Tycker det är sjukt kul att jag äntligen kommit igång i alla fall.

I övrigt har hunden nu äntligen fått behålla både frukost och lunch så det går åt rätt håll det också. Uppmuntrande värre haha!

Så. Nu ska jag jobba igen. Tjabba!

Kommentarer till: "Uppmuntring" (2)

  1. De kanske menar att du kommer brännas vid av värmen som genereras av språngmarschen? Kanske bäst att låta bli helt…

    Nääääääähh!

    Heja heja vad du är duktig!

    Kram

    • Haha! Ja kanske? 😀

      Tack tack! Jag vill bli skitstark. Mitt mål, man måste ha ett sånt säger PTn, är att kunna bära hunden (42 kg) efter 8 veckor (”år” höll jag på att skriva men nån måtta får det vara haha!)

      Kram!

Kommentera

