Ömsom vin, ömsom vatten?

Tja, inte vet jag egentligen vad som menas med det uttrycket men det känns ganska korrekt nu.

Jobbar, jobbar, jobbar och sen idag och imorgon ska jag pipa iväg ett par timmar efter lunch för privata ärenden (det ena mer kul än det andra som är tandläkarbesök haha!) Sen på fredag tänkte jag ta lite komp, upptäckte att jag samlat på mig 6 dagars komptid nämligen… oupsie!

Snorig, trött, ont i halsen och känner att det här stora projektet vi håller på med på jobbet… det kommer bli min sjukskrivning i slutänden. Åtminstone om det fortsätter så här oorganiserat och rörigt… herregud vilka tratthattar som bestämmer…!

Nåväl.

Idag ska jag till darling Sugar Me och sockra benen igen. Skönt att komma bort från jobbet en stund faktiskt.

(Och nu ringde veterinären och berättade att knölen som opererats bort på hunden var helt ofarlig! Whooop!)

Undra förresten om man kan göra sån här tvål själv? Vore skoj att ha en ”sirapstvål” haha!

5327bcc45432d2b1db43364ec281ff41fc981bfb_250x250

Bildkälla: Softskin.se

Kommentarer till: "Ömsom vin, ömsom vatten?" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Gud vad skönt med hunden!

  2. Härliga nyheter för fyrfotingen!! Sockra benen??
    Kram

    • Ja det är skönt! 🙂 Han verkar må bättre nu i alla fall 🙂 Bara sårläkningen kvar.
      Jupp, jag har nog skrivit om det nån gång tidigare, men det är ungefär som att vaxa benen men det gör inte lika ont, är miljövänligt och eko. 😀
      Här finns en längre förklaring – http://sugarme.se/om-sockring/
      Har gjort det tre gånger nu och det blir mindre och mindre hår att ta bort, plus att hårstråna blir både mjukare och lossnar lättare. Älskar det!

Kommentera

