Ta’t lugnt!

Jag är ju rätt dålig på det, det har jag ju redan konstaterat…

Har varit ganska hängig och förkyld men inte haft någon feber och idag vaknade jag pigg och o-hängig. Fortfarande täppt i näsan men det där krypet i kroppen, träningstarmen som rycker, den fick sitt idag.

Körde ett ganska tufft pass ändå och eftersom jag har en dålig axel så var det extremt jobbigt i vissa övningar. Klarade inte alla repetitioner som min PT ville men jag har ju lärt mig den hårda vägen att när kroppen säger nåt – då lyssnar man!

Igår var vi på rehab, jag och hunden. Han svarade jättebra på behandlingen och fick även massage. Rehabtjejen frågade förbluffat om jag bytt hund när den fyrbente var helt cool heeeela tiden. Min gamle gubbe 😉 Han taggar ner ju äldre han blir tydligen ♥

Här får ni en liten uppmuntran inför morgondagen 😉
(Och ja, jag älskar Minions!)

mondaycoffee

Kommentarer till: "Ta’t lugnt!" (4)

  1. Skönt att vara o-hängig! 😉

    Och vad roligt att höra om vovven! Hur är det med hans magkatarr?

    • Ja, det var skönt! 🙂

      Han är bra i magen nu som tur är. Äter ordentligt och fick en annan medicin, Onsior, som han svarar bra på också. Såret från operationen lasrades också när vi ändå var på rehab 😀 Ser fint ut nu.

  2. Vad är det för träning du gör? Och underbar minionbild, perfekt när jag sitter här i soffan med första koppen!

    • Styrketräning. Har satt som mål att kunna lyfta/bära hunden om 8 veckor så jag anlitade en PT (online-varianten) för tre pass i veckan. Har äntligen lyckats få träningsvärk i de där musklerna jag är så svag i (de vid utsidan av skulderbladen typ) också 😀

Kommentera

