En sån måndag alltså?

handsupSov galet dåligt inatt. Har tydligen börjat få nån sån där ”söndagsångest” som jag hört så mycket om men aldrig riktigt förstått mig på. Flera veckor i sträck nu har jag haft svårt att sova just på söndagar. Inte bra.

Dessutom tog det mig en timme till jobbet, på grund av köer, mot vanliga 40 minuter. Galet irriterande.

Fortfarande ont i halsen men ingen feber. Tror mina slemhinnor är halvt förstörda av all nässpray så det kommer liksom blod när jag hostar upp skräp… otrevligt värre.

Numer gör även hela högerbenet ont, inte bara knät och foten… Väntar ett par veckor till men blir det ännu värre är det väl bara pallra sig iväg till doktorn då…

Sen är det lite tjafs på jobbet igen, jag är inte direkt involverad men indirekt och det är tillräckligt tycker jag.

Jaja, shit the same, bara den här veckan och sen ett par dagar till nästa, sen är det dags att vara lite ledig igen. Whoooooooop!

Hoppas ni får en fantastisk måndag!

 

Kommentarer till: "En sån måndag alltså?" (1)

  1. Söndagsångest är jobbigt, även om jag sällan har det, men när den kommer och man verkligen inte kan somna….då är det suck, stön och stånk.

    Nu är jag ju jämt tröttare än tröttast så oftast (nästan jämt) hinner jag knappt lägga mig ner innan jag redan somnat.

    Ha en bra dag!
    //stina

Kommentera

