Freeeeeeeeeeeeeeeedag!

Eller ja, för er andra är det väl typ tisdag men eftersom jag påbörjar min semester om exakt 22 minuter såååå…. freeeedaaag! 😉

Känner mig dock både trött och grinig men men… några dagar med fjälluft i lungorna så blir det nog bra!

Förresten undrar jag om man kan bli nötallergiker på gamla dar? Det vore lite av en katastrof men min tunga känns lite lätt bedövad faktiskt… weird. Ja, jag har ätit ungefär 20 gram mandlar alltså.. glömde visst nämna det innan va?

Inte har jag hunnit packa heller. Bara jobb å jobb å jobb… jobbigt haha!

Näe, nu hinner jag inte mer. Tjabba!

tuesday

Kommentarer till: "Freeeeeeeeeeeeeeeedag!" (3)

  1. ullebengtsson sa:

    Haae fun!

  2. Nemos matte sa:

    Nu är det minsann snart fredag för oss andra också! 😉

    Hoppas du har det riktigt, riktigt bra! 🙂

Kommentera

