Semesterlunkar

Ja inte gör jag mycket på dagarna inte.

Sover nio timmar per natt, plockar blåbär, spelar mobilspel och vilar mig i form. Jag har det väldigt soft alltså.

Min förkylning är bättre och jag längtar verkligen efter att få börja träna ordentligt. Dessutom fick jag besked om att min träningsbänk finns för avhämtning på mitt lokala DHL-ombud. Underbart!

 

? 183

Från xxl.se

Lite ambivalent känsla, som alltid, när jag är här i stugan och det närmar sig hemfärd… Vill stanna kvar och åka hem på samma gång liksom 🙂

Näe, nu ska jag ta ett glas vin och vila lite till  🙂

Kommentarer till: "Semesterlunkar" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Låter verkligen underbart! 🙂

    Dricker också vin och försöker undvika att tänka på allt jag måste hinna fixa under helgen… 😆

  2. Låter som en nära nog perfekt semester, njut av att göra ingenting ett tag!

  3. Det låter fantastiskt!

  4. haha ja men eller hur!!
    barn är underbara, alltid svar på tal!

Kommentera

