Relax

Njae, relaxat har jag knappast gjort idag, men ändå har jag haft det galet bra!

Tog ju ledigt idag, för att orka med jobbveckan som kommer. Och även om jag inte legat i  soffan och degat hela dagen, snarare tvärtom, så känns det verkligen att jag varit ledig! 😀

  • Tvättat
  • Diskat
  • Lagat två omgångar matlådor
  • Tränat drygt 40 minuter
  • Handlat
  • Hämtat paket på två olika ställen (i varsin ände av ”byn”)
  • Slängt tidningar och kartonger

Sen var det faktiskt inte så mycket mer. Förutom att jag städat undan lite. Förresten är jag glatt överraskad av att den där träningsbänken tar så liten plats när den är hopfälld. Älskar’t!

Eftersom jag hade så taskig uppkoppling i stugan så kommer här några bilder från semestern –

wpf_121558

Lilleman på fjällturen 🙂

wpf_130401

Hälsar på morfaster. Lix älskar henne, han får alltid en massa onyttigheter, trots att både jag och mamma säger åt henne ”Inte mer nu” haha! Hon skämmer bort honom! ♥

wpf_094243

Fördelen med att sitta som passagerare, man kan fota 😀

Kommentarer till: "Relax" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Fina Bilder! Hunden verkar nöjd:-)

  2. Nemos matte sa:

    Vilka härliga bilder! 🙂 Älskar den från fjällturen. Han är så fin med sin grånande nos. ❤

    • Tack! 🙂
      Ja, det märks att han börjar bli lite till åren nu, han fick träffa sina kompisar igår och var helt slut igår kväll. Och imorse var han fortfarande trött haha!

Kommentera

