Tröstlöst igen

Alltså… jag orkar inte..

Dagen började fantastiskt bra, dagen gick fort och relativt smärtfritt. Åker hem och möts av en lite dämpad, men superglad hund.

Som hade kräkts ner halva mattan i köket…

Whop-whop!

Dessutom vaknade jag med ont i halsen igen, eller den känns lite som om jag varit på hårdrockskonsert och sjungit med i varenda låt. Skithögt. Aj.

Jag tränade igår, eftersom jag känt mig pigg och inte haft ont i halsen eller hostat äckel på flera dagar och så börjar det om från början igen… suck.

wpf_132757

Bild från i somras, kräkfri och grånäsad 😉 ♥

Kommentarer till: "Tröstlöst igen" (7)

  1. Men stackars lilla killen… Och stackars dig! Tur att ni båda är fantastiska så dagen blir bra ändå 💚 kramar

    • Han kräktes i alla fall inte mer sen, åt lite bara. Min lilla skrutt! ♥
      Tack så mycket för de fina orden, de värmer!
      Fick OK att träna eftersom jag inte har feber och bara lite ont i halsen, yeay! 😀
      Kram!

  2. ullebengtsson sa:

    Ibland får man pausa, bryta ihop och börja om på ett annat, förhoppningsvis bättre sätt. Ogilla på kräk, på flera olika sätt.

  3. Stackars, både du och hunden. Hoppas ni kryar på er båda två!

  4. Nemos matte sa:

    Nä, vad trist! Hoppas ni får må bättre snart och skickar krya på er-kramar!

Kommentera

