HUUUR gick det där till!?

Vet inte vad som hände riktigt men jag har precis hållit i en workshop. Alltså, uuuutbildat människor!

Eh? Jag tror att det gick av bara farten liksom… Har stressat så mycket senaste veckorna att jag liksom knappt märkte att jag helt plötsligt stod längst fram i ett konferensrum och höll i en hel utbildningsdag… Herregud, mycket ska man höra innan öronen trillar av..!

Nåja, det var inte så farligt egentligen. Jag var påläst den här gången, det var bara 15 ”elever” och jag hade stöd av både bilder och ett par kollegor såatte… det gick ju bra.

Faktiskt så bra att hela gruppen applåderade efteråt! 😯 😀

Nu har jag svinont i halsen igen. Och hostar. Och har ont i öronen. Men om det beror på att jag varit tvungen att höja rösten för att nå ut till allas öron eller om det beror på att jag började träna för tidigt och därför blivit sjuk igen, det ska jag låta vara osagt.

Men som sagt… hur fasen gick det där till?! Har jag blivit vuxen på nåt vis eller har jag helt enkelt utvecklat en ny sida hos mig själv?!

Och nu. Nu går jag hem!

56ee590efbcfe3d95f73e2fd68b99ac6

Tooodles!

Kommentarer till: "HUUUR gick det där till!?" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Vad härligt! 😀 Läckert när man gör saker man aldrig trott sig om.
    Hoppas att förkylningen ger vika också. Ha en skön helg!

Kommentera

