Men vaff…?!

Slog jag sönder en spegel igår eller!?

Otur otur otur!

  • Köerna ut till ön var värre än nånsin. Vägarbeten (som ska hålla på till i vår) och dessutom funkade inte bommen för de reversibla körfälten så det var bara ett öppet. Tog en timme hem.
  • Min systemkamera åkte i golvet och gick sönder.
  • Blivit sjuk igen med förkylningsblåsor bak i halsen.
  • Kan inte träna.
  • Avbokade alltså hundens rehab. Kände inte som det gjorde nåt då han varit haltfri i över en vecka.
  • Hunden börjar halta.
  • Middagen blev seg och o-god.
  • Hittar inte kvittot på kameran eftersom hela min orderhistorik hos butiken jag köpte den i är helt rensad. Så nu vet jag inte om jag får något på försäkringen för den…

Jodå. Roligare kan man ju ha men men, det är ju en dag imorgon också. Får se vad Livet hittar på då…

Undra om jag ska ta ett glas vin till…? Men då blir jag väl onykter, snubblar och bryter två ben och en nackkota… äh, jag låter bli. ”Living on the edge” får stå tillbaka just nu…

Hoppas ni har mer tur! ♥

Kommentarer till: "Men vaff…?!" (2)

  1. Äh vad tradigt! Låter som om du behöver en kram – så KRAM!

    Jag har haft en kanon dag med mycket vila och är därför nu helt slut. Maken (wihii!) tittar på film men jag har sovit bort 40 av 45 minuter så jag är lite lost vad handlingen anbelangar… Tror jag går o nattar!

    Kram o sov gott

    • Åååh tack! Den behövdes! 🙂

      Det låter underbart! Ja, tror jag kryper i säng jag också. Det känns som en bra plan haha!

      Sov gott! ♥

Kommentera

