Jepp. Lönen kom idag. Nästan 3000 försvann i ett swoosh!

Planerat och budgeterat visserligen men ändå, nu kommer jag snåla imorgon när jag är på symässan. Kanske.. 😉

Dels en massa oljor och skoj hos Devaz, en ny sele till hunden (igen, den han har nu verkar inte funka, trots försök att göra stoppningen mjukare så skaver den av pälsen på honom 😦 ) och så nya kosttillskott.

Just det, äntligen en ny termosmugg! Fick en av min bror som jag bara äääälskade! Sen åkte den i golvet och gick sönder. Nu hittade jag en likadan och då var inte valet så svårt 🙂

Kolla!

mugg

Bild från Culinarix of Sweden 🙂

Näe, dags för sängen, ska ju upp ”tidigt” imorgon. Dörrarna till symässan öppnar ju kvart i tio hähä! Hej svej på er!

Kommentarer till: "Lönedag – swooooooooooosch!" (3)

  1. Jag blir nyfiken, vad står det i runskriften???

  2. Ja så skönt med löning!

Kommentera

